Τετάρτη 7 Μαρτίου 2012

TATTOOS

  Υπάρχει κανείς που να μην του αρέσουν τα τατουάζ?! ΚΑΝΕΝΑΣ ! Όλοι τα λατρεύουν. Ακόμα κι αυτοί που δεν έχουν τα ζηλεύουν,τους αρέσει να τα βλέπουν σε άλλους και κατά βάθος θα ήθελαν να έχουν τα κότσια να κάνουν ένα!!!
  Υπάρχουν πολλών ειδών τατουαζ, για όλα τα γούστα! Μικρά,μεγάλα, tribal, γλυκούλια...κάνεις ότι θες όπου το θες! Είναι σαν να είναι το σώμα σου ο καμβάς και εσύ το έργο τέχνης! Μπορείς να έχεις ότι είσαι, πάνω σου. Για παράδειγμα πολλοί γράφουν το όνομα της ομάδας τους (φουλ ξενέρωτο και χαζό κατά τη γνώμη μου αλλά δε θα κρίνω εγώ τι είναι ωραίο και τι δεν είναι). Εγώ επειδή λατρεύω το βιβλίο "Ιωνάθαν Λίβινγκστον ο γλάρος" έκανα ένα γλάρο.
  Αυτή την περίοδο λοιπόν ψάχνω ένα καλό σχέδιο για να κάνω ένα ακόμα τατουάζ. Έχω βρει κάποια σχέδια και ήθελα να τα μοιραστώ μαζί σας μήπως και αλλάξουν γνώμη αυτοί που ακόμα δεν έχουν κάνει!








Όλα θα γίνουν κάποια στιγμή αλλά τώρα δεν ξέρω απο που να αρχίσω. Το πρώτο είναι ωραίο να το κάνεις με κάποιον άλλον και να έχει ο ένας το ένα και ο άλλος το άλλο.
 Τα matching tattoos είναι ένα είδος με δυο κατηγορίες :
      1. Ίδιο τατουάζ που το κάνουν δυο ή περισσότεροι. Είναι ένα είδος δεσμού. Πολλά ζευγάρια το χρησιμοποιούν και αντί να αγοράσουν βέρες κάνουν τατουάζ δαχτυλίδια. Λίγο ριψοκίνδυνο βέβαια γιατί υπάρχει μεγάλη περίπτωση να χωρίσεις και να σου μείνει μόνο το τατουάζ τελικά.


    2. Μισό τατουάζ ο ένας και μισό τατουάζ ο άλλος που όταν τα ενώσουν φαίνεται όλο το σχέδιο. Τα συγκεκριμένα σχεδία τις περισσότερες φορές περιλαμβάνουν και γράμματα. Σε αυτήν την κατηγορία είναι και η πρώτη φωτογραφία με τους κύκλους.




Πείτε μου λοιπόν την γνώμη σας για τα σχέδια που ανέβασα!
Α τουτ α λερ !!!

Υ.Γ. : Μπορεί να είπα α τουτ α λερ αλλά μου ζητήθηκε να δείξω και τον δικό μου γλάρο! Δε θα το κρύψω, χάρηκα! Νόμιζα ότι διαβάζουν μόνο οι φίλοι μου το blog. Ορίστε, λοιπόν το σχεδιάκι μου!!


                                                   

3 σχόλια:

  1. To χάρτινο καραβάκι είναι όλα τα λεφτά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλησπέρα! Μήπως μπορείς να ανεβάσεις φωτογραφία του γλάρου? Ενδιαφέρομαι να κάνω κι εγώ έναν! Μη φοβάσαι, δεν θα τον αντιγράψω! Να πάρω μια ιδέα μόνο!!!
    Ευχαριστώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εαν σου αρέσει να το κάνεις κι εσύ!!Δεν είναι και τίποτα τρομερό! Ελπίζω να σου αρέσει!

      Διαγραφή